Popular Posts

Friday, November 20, 2009

kengkawan lama & baru..

Hahha..hari ni baru saya update blog sya stlh sekian lama x mengupdate..maklumllh busy dgn exam..perghhh...mmng pening kawan membaca sambil m'ngira..tp apa blh buat it is a learning process..oklh saya nk wat satu p'ngakuan...ni..so dengarknlh..
Mcm ni..dulu masa s'kolah menengah saya byk wat k'silapan dlm masalah komunikasi..mcm mana nk ckp ni...oklh..dulu saya hanya rapat certain people..t'lalu m'milih..so..kengkawan lain pn x berani rapat dgn saya..seorang kawan tegur saya & ckp "kita semua kawan tp ko tu ja yg x tau b'gaul"..bila difikirkn mmng btul..so saya wat keputusan pergi semenanjung utk m'cari k'tenangan selepas SPM dan wat k'putusan utk sambung blajr kt sana...so dari situlh saya cuba utk m'buang sikap negatif tu s'lama 2 setengah tahun & akhirnya saya blh menerima konsep kawan iaitu one 4 all..all 4 one...
So..kpd kengkawan lama especially 5T..saya ingin m'mohon maaf selama ini ats sikap saya ....i feel regrets what i did...so i hope while you read this blogs.you can accept my apologise ...kalo t'serempak dgn saya..tegur2lah saya..dan kalo saya t'serempak pulak saya akn tgur dgn cara yg menyenangkn..hahha..ok..
Ok..to all new frenzz especially KOLEJ POLY-TECH MARA BANGI...now this our time 4 final exam and remenber just "High School Musical Songs" said we are all in this together.."
Akhir kata, saya nk ucapkn terima kasih kpd genk lama yg add saya kt FACEBOOK...haha x sangka...lama x jumpa..byk transformasi....