Popular Posts

Wednesday, June 16, 2010

KEMBALI MENAIP....KISAH KU..

Assalamualiakum w.b.t....sudah lama tidak m'update blog yg saya tinggalkn begitu lama..maklumlh..malas nk update..x ada cerita untuk di kongsikn..Alhamdulillah...akhirnya tempoh 3 tahun Diploma tlh pn b'akhir...s'telah m'jalani LATIHAN INDUSTRI selama 3 setengah bulan di BANK RAKYAT KOTA KINABALU..pelbagai pngalaman yg tlh saya p'olehi dan mngajar saya ttg etika kerja yg sebenar..TERIMA KASIH STAFF BANK RAKYAT..anda semu sntiasa dlm hati saya....
Skrang ni pn msih mnunggu result UPU utk sambung belajar..x taulh kt mana..hanya mampu b'doa kpd Allah S.W.T...dalam fikiran ini..ibarat tin atau cawan yg kosong yg tdk tau hndak menaip apa...hentam kromo je lah kawan..yg pnting ada isi...bnyk peristiwa pahit dan manis yg tlh saya alami spnjg tempoh 3 tahun mnuntut dlm DIPLOMA..ibarat kisah drama yg mnunggu p'hujung episod..hati skrang boleh di katakan agak gelisah,gementar dan sbagainya kerana saya akn m'langkah ke alam dewasa atau alam org yg dh b'sedia dan mampu m'buat k'putusan sendiri...perghh..takut kawan...
Apa2 pn..ini sajalh yg saya dpt bingkaskn utk malam ini...org bijak kta "BE SMART IS BETTER THAN DUMMIES.."...

No comments: